Annonce
Dette er en klumme. Den udtrykker skribentens holdning.
Dette er en klumme. Den udtrykker skribentens holdning.
Amager
Klamme københavnere lider i metroen - så nu inviterer jeg chefen for det hele til at dø med os andre
Det er sommer, der er sol, og det er ulideligt varmt uden for. Ventilatorer bliver revet væk fra elektronikforretninger, folk står som flamingoer i byens soppesøer, og ældre frarådes at være for længe i solen, men er der ventilation i metroen? Nej, er svaret. Metroselskabet nægter nemlig at lade deres passagerer trække vejret og komme frem til deres arrangementer uden at være spejlglinsende af sved.